ماموت تلکا,ماموت,تلکا,دکل مخابراتی ماموت تلکا,شلتر ماموت تلکا,سایت خود اسقرار ماموت تلکا,مرکز انرژی ماموت تلکا,مرکز داده ماموت تلکا
+98 21 88103638     ماموت تلکا,ماموت,تلکا,دکل مخابراتی ماموت تلکا,شلتر ماموت تلکا,سایت خود اسقرار ماموت تلکا,مرکز انرژی ماموت تلکا,مرکز داده ماموت تلکا


تاریخچه ماموت تلکا

تاریخچه ماموت تلکا

ماموت تلکا با گستره وسیع فعالیت در زمینه‌های حمل و نقل، تجارت، کارخانجات ولیدی، شرکت های ساختمانی و خدمات مهندسی دارای بیش از 12,000 پرسنل در کشورهای مختلف دنیا می باشد.

امروزه مخابرات بخش مهمی از جامعه مدرن است. کلیه فعالیت های مهم اقتصادی و تجاری در سراسر دنیا در بستر مخابرات و از طریق ارتباطات امکان پذیر می باشد. در راستای تحقق هر چه بیشتر این امر شرکت تلکا محصولات و خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات، در این عرصه ارائه می نماید. ساخت و تولید شلتر، سایتهای اضطراری سیار، انرژی سنتر، انجام خدمات مهندسی مخابراتی مانند سایت یابی، عملیات عمرانی و نصب تجهیزات مخابراتی و همچنین توانمندی در اجرای پروژه های عظیم مخابراتی به صورت Turn-Key از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد.

هم راستا با پیشرفت جهانی در صنعت مخابرات، ماموت تلکا در سال 1384 و همزمان با شروع به کار اپراتور دوم تلفن همراه در ایران تأسیس گردید تا با سرعت عملکرد و قابلیت‌های فنی و تجاری خود، تأمین کننده عمده ساخت دکل‌های مخابراتی، تولید شلترهای پیش ساخته و نصب و راه‌اندازی تاسیسات الکتریکی داخلی صنعت ارتباطات سیار در ایران و خاورمیانه باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به ماموت تلکا می‌باشد.       Copyright © 2009 - 2016 MammutTeleca.com